Revine în atenţia noastră campania aia cu “vai de mine, port haine care-s făcute de copiii din Bangladesh“. Numai că acum se pune accentul pe preţ. Daaa! Se pare că marii vînzători sunt puţin disperaţi că profiturile li s-au cam redus dacă tot vînd la preţ de nimic cîrpele frumos cusute şi ştanţate cu cine ştie ce brand. Aşa că ce-ar fi să sensibilizăm puţin populaţia? Să se simtă şi ea şi să nu mai ceară atîtea reduceri. De parcă dacă s-ar plăti mai mult pe un tricou, banii s-ar duce brusc în nivelul de trai al celor pentru care croitul rochiţelor nu e o joacă de păpuşi, ci pur şi simplu viaţă reală.

Ce-mi place la experimentul de mai jos e că se reuşeşte, foarte simplu, luarea banilor fără nicio problemă. Gratis. Ca de obicei, povestea spusă contează. Vă e milă? V-am luat banul! Hahahahahaha!

Facebook Comments

5 Comments

  1. Movie Zone

    foarte frumoasa campanie 😀

    Reply
    1. krantzro (Post author)

      Aşa ziceam şi eu. Numa că pe cît de frumoasă pe atît de inutilă. Cel puţin pentru croitori.

      Reply
  2. calinakimu

    Ce-i aia milă?! Se mai foloseste cuvântul… cred prin biserici, unde este o cutie în care se pun bani pentru popă?!

    Reply
    1. krantzro (Post author)

      Exact. Şi prin campanii din astea care şochează.

      Reply
      1. calinakimu

        Din fericire nu poate fi manipulata decat prostia…din nefericire este majoritara…

        Reply

Nu că zic da' vreau să spun că

%d bloggers like this: