Mi-am pus grijile-n valiză

Staţi că am uitat să vă spun ceva. Fix a doua zi după ce am scris aici despre roboţii de la ING, ce să crezi? Mă sună cineva de la PR-ul lor. De data asta o persoană vie. Cu o voce agreabilă. Care mi-a explicat, dooh, că roboatele sunt special puse pentru a veni în ajutorul clientului şi a uşura orientarea solicitării către consultantul cel mai pregătit pentru acea problemă. Considerînd pesemne că un oarece retard personal nu mă lăsa să pricep din prima şi era nevoie de precizări suplimentare.

Singurul element de noutate din toată conversaţia a fost acela că am aflat şi cum o cheamă pe roboata cu accent unguresc: Maria. Ehe, altfel mă simt acum. Aproape că viaţa mi s-a schimbat. Ne-am despărţit prieteni, confirmîndu-mi-se, încă o dată, că grija pentru client este sfîntă. Mă rog, poate nu atît de sfîntă ca banul ăla care trebuie să iasă cît mai mult şi din orice, pentru oricare bancă.

În curînd voi pleca într-o vacanţă în circuit prin Europa. Abia aştept să văd cu ce grijă voi fi tratat la cursul de schimb valutar. Că tocmai am mai citit nişte păreri despre o grijă specială în acest sens.

ing

Sursa foto

2 Comments

  1. calinakimu

    Nu-ţi fă iluzii…să m-ai deziluzii.

    Reply
    1. krantz (Post author)

      Sunt mai pregătit decît orice olimpic înainte de concurs.

      Reply

Nu că zic da' vreau să spun că

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: