Ursul, regele bătăii de joc în România

E mare lucru să ai PR de calitate în ziua de azi. Cu specialişti capabili să gestioneze momente de criză. Exact ca acela de după momentul concertului lui Robbie Williams. Că vorba aia, vitejii apar mereu după război. În timpul luptei adevărate, canci! Dă-i în pielea mea de fraieri! Lasă-i să se înghesuie ore în şir la coadă şi să ne plătească pentru asta. Eventual la suprapreţ! Ai vrut concert? Rabdă acum de sete!

Acum, după ce toţi participanţii la concertul lui Robbie Williams s-au rehidratat şi au luat cu asalt social-media pentru a descrie, nu concertul, ci sentimentul de om aflat în Sahara în mijlocul Bucureştiului, sponsorul cu berea, iese în public la spălat imaginea. Reuşind, bineînţeles, doar o clăbuceală teribilă făcută de spuma rezultată de la atîta zguduire a problemei.

Ca de obicei, vina e la altul. Eu n-am niciuna. Îmi cer un fel de scuze şi mă jur pe roşul de pe brand că nu se va mai repeta. Niciodată!! Şi ca să vedeţi ce băieţi gigea suntem noi, ia trimiteţi-ne repede toate informaţiile personale ca să ne mai împrospătăm baza de date cu adrese reale, unde să vă mai livrăm ceva publicitate. Şi uite, pentru efort şi drept premiu că aţi făcut setea, cînd pe noi nu ne-a dus capul să luăm măsuri ad-hoc, o să vă trimitem cam peste o lună, după ce verificăm tot, un băxuleţ cu bere.

Pe bune!? Cum oare poţi fi atît de nonşalant în această problemă? Şi cum poţi spune că te-ai pregătit pentru un asemenea eveniment? Cum să dai vina doar pe “organizator”? Dar tu ca sponsor major, mai ales pe partea cu hidratarea, una esenţială pentru condiţiile de desfăşurare dpv al temperaturii, ce-ai făcut ca să prevezi problemele logistice? Că doar ştiai de un an cam cîţi oameni vor veni. Şi mai ales aveai la dispoziţie şi aceleaşi exemple de organizare catastrofală pe problema asta sensibilă la fostele concerte. Eşti sigur, tu sponsorule că ai oamenii potriviţi să se ocupe de asemenea evenimente?

Eu sunt 100% convins că la fel se va întîmpla şi la viitoarele concerte similare. O dată din cauza nepriceperii şi indolenţei organizatorilor şi/sau sponsorilor faţă de plătitorii de bilet şi pe de altă parte din cauza lăcomiei de a face profit cu orice preţ. La pachet şi cu părerea aia cu “Lasă mă, că la români merge şi aşa!”

Deci ursule, ţii pariul şi batem laba că tot aşa se va întîmpla? Uite, dacă va fi cum zic eu, îmi trimiţi tu după un bax nenorocit de bere, iar dacă va fi cum ai promis tu, îţi voi trimite 6 pahare cu limonadă. Lămîi stoarse personal de mine!

Nu ştiu de ce, dar ceva îmi dă impresia că tu, sponsore, vrei s-o iei la picior din faţa răspunderii. Ah, stai că tu eşti urs…

P.S. Nu am fost la acest concert şi mă felicit acum. Dar vorbesc din aceeaşi tristă experienţă, trăită personal la altele anterioare. Şi-mi vine să rîd de cei care au dat sute de lei pe bilet ca să stea la coadă la băuturi vîndute la suprapreţ. Respect!

Later edit: aflu acum de la cineva care a fost la concert, că cică încă de la intrare au primit de la sponsor un pliant şi nişte indicaţii cum să-şi facă poze acolo şi să le trimită pe email la baza de date a blănosului. Să vadă toată lumea cum te distrezi deshidratat. Şi acum o dau în comunicat ca pe-un fel de premiu de consolare… Alteţă, mă înclin! Bun PR! Meşter cîrmaciul!

ursus

4 Comments

  1. racoltapetru6

    De înghesuieli mă feresc și eu, că mereu au fost probleme la ele. Indiferent că-i la pupatul moaștelor sau la concerte mult trâmbițate și supersonorizate.

    Reply
    1. krantz (Post author)

      Cel mai bine. Să n-ai surprize.

      Reply
  2. calinakimu

    Nu agreez nici un fel de spectacol mega…ultra…Ultimul la care am fost a fost la Michael jakson cand a venit la Bucuresti. Sunt lecuit, cu toate ca la acel spectacol nu am avut de “suferit”… chiar a fost bine pus la punct.

    Reply
    1. krantz (Post author)

      Era primul. După aia, cînd au văzut organizatorii că merge şi cu mai puţin…

      Reply

Nu că zic da' vreau să spun că

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.