În sfîrşit şi-au dat seama şi cei de la Google că trebuia neapărat schimbat ceva! Era şi timpul! Ăla care parcă nu mai avea răbdare. Că prea începuse lumea să confunde logoul ăla vechi. Mă rog, îl confunda cu cel de dinainte, dar situaţia trebuia să înceteze odată şi-odată. Nu de alta, dar studiile de piaţă au arătat pesemne că, de draci că nu disting clar noutatea, mulţi ar fi fost dispuşi să treacă pe Bing. Aşa că, pentru a-şi justifica şi ei salariile, cei din departamentul de design şi creaţie, s-au scremut din greu şi au dat lumii o nouă viziune. Una pe care, dacă i-o arăt maică-mii, îi dau ochelarii ăia vechi şi-i cer să caute diferenţe, mă ia la palme crezînd că-mi bat joc de ea.

Priviţi cu atenţie imaginea şi căutaţi cele 10 diferenţe. Găsitorul le poate păstra.

Priviţi cu atenţie imaginea şi căutaţi cele 10 diferenţe. Găsitorul le poate păstra.

Dar ce muncă şi ce zbucium cred c-a fost în ateliere! Cîte nopţi nedormite şi ţipete pentru depăşiri de deadline-uri. Nici nu vreau să mă gîndesc ce miros de răşini era în camera de creaţie. Acolo unde, care mai de care, se juca 12 ore pe zi cu cîte-un pixel. Colorînd frumos, cu atenţie şi limba plimbată pe buze de la atîta concentrare, să nu depăşească linia de contur. Iar ce a ieşit, depăşeşte orice imaginaţie. Rezultatul fiind unul în faţa cărora celelalte motoare de căutare îşi vor da foc singure.

Ce zici, gî-ul ăsta mic l-ar confunda lumea cu cel al acceleraţiei gravitaţionale? Nu de alta dar nu vreau să-mi dea şeful cu el în cap.

– Auzi colega: Ce zici de gî-ul ăsta mic? L-ar confunda lumea cu cel al acceleraţiei gravitaţionale? Nu de alta dar nu vreau să mi-l arunce şefu în cap. Că dacă-i dă drumul de la el din birou, de la etajul 57 şi mă prinde la parter, praf mă face!

 

Eu nu ştiu cînd naiba s-or concentra ăştia de la Google să facă şi ei Gmail-ul ăla mai omenos. Că e cel mai oribil, mai sofisticat pînă la silă şi mai lipsit de intuitivitate client de mail care există pe piaţă. Forţîndu-te să înjuri de fiecare dată, indiferent de varianta, desktop sau mobilă, pe care o foloseşti. Şi nici nu poţi renunţa la el că eşti legat de mai toate cele pentru Androidul telefonului sau tabletei.

Tot trag speranţă că acum, după ce au scăpat de povara cu noul logo, or asculta şi ei de dorinţele clienţilor. Sau, ca de obicei, nu. Că uite, ei ştiu mai bine ce-i trebuie lu Google. Fonturi noi. Pentru o pagină cu un singur cuvînt. Ăla de care a auzit oricine din lumea asta care a apăsat vreodată pe o tastă de computer. Chiar şi scos din priză.

Sursa foto

 

 

 

6 Comments

  1. Alexandra

    Si tu Brutus? 2 zile de nebuneala Google. Am vazut un film, o comedie, cu doi care su petrecut pe scolo. Mi-a placut tare, dar nu mai stiu cum se numeste filmul

    Reply
    1. krantz (Post author)

      The Internship. Văzut. Trebuia să-mi spun şi eu păsul. Gugăle, sper că m-ai auzit, da?

      Reply
  2. dede cati

    Acceasi Marie cu o mica diferenta la palarie..

    Reply
    1. krantz (Post author)

      Google nu o are mică. Să fie clar! 😉

      Reply
  3. adelinailiescu

    Munca multa, neicusorule! Da’ a si iesit o capodopera! Nu stiu de ce naiba ma duce imediat gandul la “frunza” Udrei, alta capodopera valoroasa!
    Si zice ca modificare asta e intentionata si bine gandita? Eu as fi pariat ca doar li s-a tocit mina la creioane si de-aia au iesit literele mai groase..

    Reply
    1. krantz (Post author)

      Ce vorbeşti, domle? Eu cred că tot internetu a resimţit presiunea muncii. Acum realizez de ce în ultima vreme mi se încărcau paginile mai greu. Se lucra de zor.

      Reply

Nu că zic da' vreau să spun că

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: