Cîteodată, publicitatea cu orice preţ, riscă să umple camera de zgomotul nucilor lovite de perete. Pentru că da, exact un Suarez în chiloţi, ăla rău care muşcă oamenii (la propriu) mă determină să-mi iau un frigider. Şi da, Pique şi Iniesta au acasă exact maşini de spălat rufe şi vase Beko. O şi văd pe săraca Shakira (nevasta lu Pique, pentru cei din afara fotbalului) spălînd de zor la maşină. Neapărat Beko, că-i place soţului cum ies tricourile.
Şi uite-aşa, unii copywriteri mor cu convingerea că sunt valoroşi. Un fel de Messi şi Neymar în branşă. La un loc, bineînţeles.
Sursa foto
Șmecheria cu vedetele care folosesc anumite produse e învechită și neverosimilă. Toată lumea știe că nu folosesc acele produse și că sunt plătite să le promoveze!
Ok. Da măcar să le potrivească oarecum tot s-ar putea. De exemplu aia cu Messi care zboară cu Turkish airlines e chiar mişto şi plauzibilă.
La Messi e clară treaba. După ce spală jambierele cu Beko, se delectează și cu niște herbalife. Viața de boier, ce să mai…
Da domle, ce noroc au unii. Aştept acum şi reclama cu Messi care, în finala Ligii campionilor să fie oprit de la marcarea golului victoriei de ăia de la Croco.
Nu le-a dat prin cap, ca o făceau băieții de la Croco. 🙂
Daca oamenii sunt destul de tampiti sa plateasca sa-i vada pe sportivi facand toate cele, de ce sa nu fie la fel de tampiti sa cumpere toate cele?!
Să înţeleg că n-ai participat niciodată la vreo manifestare sportivă?
Ba da, chiar am facut sport de performanta…dar m-am TREZIT.
Fir-ar ea de Trezire! Nu te mai lasă să te bucuri le lucruri lumeşti 🙂
Bucuria presupusa a “lucrurilor lumesti” este jalnica si meschina. Este dtept ca in “lipsa” alteia…bun ce-o fi…OARE ?!